یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا

سلام دوستان تولد دوستان اینترنتیم همشون خرداد ماهه "به غیر از آجی لیدا و آجی مریم که اسفند ماه هستن و آجی ندا که اردیبهشت ماهه"

تولد همتون مبارک

هانی 4 خرداد

ملینا ملیکا 5 خرداد 

مریم 15 اسفند

لیدا 16 اسفند

نسا 7 خرداد که دقیقا امروزه

ندا 2 اردیبهشت

خب امروز برا آجی نسا و آجی ندا تولد گرفتیم ...تولد جفتشون مبارک

اینم کیک تولدشون 

 

و یه نقاشی برای هر دوتاشون  امیدوارم خوششون بیاد

 

خب نقاشی تولد آجی ملیکا و ملینا رو هم کشیدم که عکس این نقاشی رو از وبلاگ آجی مریم برداشتم و کشیدم....خواستین برید وبلاگ آجی مریم که توی لینکام هستش و ببینید

تولدتون مبارک ملینا و ملیکا

خب تولد داداشم هانی هم مبارک فعلا وخت نشده نقاشی مرحله دومش رو تموم کنم ایشاالله زودتر تمومش میکنم...

خب آجی لیدام طراح و نقاش حرفه ای که همشهریمم هست برام یه تمساح خوشگل نقاشی کشیده که دهن من یکی وامونده و یه دختر که تاب بازی میکنه و ازش اجازه گرفتم تا بزارم پست ثابت وبلاگم...خب اول اینجا میزارم تا ببینید بعدش میزارم پست ثابت وبلاگمون....

آجی لیدا از نقاشیت خوشم اومد میدونم چقدر پاش زحمت کشیدی مرررررررسی ممنونم یه دنیا مرررررسی بشی 

اینم نقاشیهای خوشگل و فوق حرفه ای آجیمون لیدا

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت23:49---9 شهريور 1395
اوه زحمت نکشین نصف شبی حتما سرکارم بودین خسته این تولد نمیخوام من
پاسخ یوسف:سلام زهرا جان عزیز...لطفا 2 دیقه بیا محیط گفتگوی وبم...زودتر دیروخته داره 12 میشه ..مرسی
پاسخ یوسف:صفحه رو رفرش کن و سمت چپ رو نیگاه کنی آنلاینم..


زهرا
ساعت23:46---9 شهريور 1395
عع خب خدا رو شکر هستین
پاسخ یوسف:سلام لطفا بیا محیط گفتگو ....صفحه رو دوباره رفرش کن و سمت چپ رو نیگاه کنی میبینی که آنلاینم ...اسمت رو وارد کن تا بحرفیم مرسی


زهرا
ساعت23:23---9 شهريور 1395
مرسی که تولدمو تبریک گفتین تولد من پنجشنبه است امروز سه شنبه هست پس فردا تولدمه فکر کنم اشتباه شده
پاسخ یوسف:سلام سلام آره آبجی زهرا میدونم که تولدتون 11 شهریور همون روز پنجشنبه اس...امروزم سه شنبه اس ولی من زودتر جشن گرفتم...چون میدونستم که شاید پنجشنبه نتونم برسم و بهتون تبریک بگم... مرسی آجی


زهرا
ساعت23:18---9 شهريور 1395
باازم دیر رسیدم رفتین ؟
پاسخ یوسف:سلام اتفاقا بودم تا به الان ولی حواسم به کامنتتتون نبود... آخه داشتم دنبال کیک تولد مخصوصی میگشتم برا شما


زهرا
ساعت14:28---9 شهريور 1395
نه بابا تولد می خوام چی کار الکی بیافتین تو زحمت که چی بشه من متولد شهریور ۱۱ شهریور ۸۱ شما دقیقا باتوجه به سال سن شناسنامتون ۲۰ سال از من بزرگترین ولی
به سن واقعی دوسال کوچیکتر

۱۲ سال به نظرتون خیلی کم نیست حالا گفتین یه خاطره دارین تو این سن که این قدر عزیزه

شما چند مهر هستین ؟

چرا خدارو شکر خردادی نیستین؟!!!!!


چه قدر سوال میکنم من قبل از خجالتی بودن باید این یکی اخلاقمو بزارم کنار -__-
پاسخ یوسف:سلام سلام زهرا جان...خوبی دختر مهربون؟ پس فردا ک پنجشنبه اس روز تولدته....11 شهریور تولدت مبارک زهرا جان... عدد 11 هم مثل اسمت زهرا،خوشگل و زیباست..دعا میکنم ایشاالله روز تولدت به هر آرزویی ک داری برسی...هههه من بزرگتر نیستم بلکه کوچیکتر هم هستم حتی از تو هم کوچیکترم زهرا... آره بعدا در مورد 12 سالگیم مینویسم تا بخونی... گفتم خدارو شکر ک خردادی نیستم چونکه اونجا همشون متولد خردادی بودن بخاطر همون منم خاستم فاز منفی بهشون وارد کنم.هههه... زهرا جان قبلا هم گفتم شما و یا هر کس دیگه ای که بیشتر از من سوال کنه، منم خوشحال میشم...اصلنم ناراحت نمیشم...هر سوالی که به ذهنت برسه میتونی بدون رودرواسی ازم بپرسی....بخدا منم خیلی دلم میخاد ازت سوال بپرسم و بیشتر بشناسمت ولی تو وبت رو حذف کردی و نمیتونم بیام و بپرسم... ایمیل هم ندادی که لااقل توی ایمیل بنویسم.... خب امشب تولد برات میگیرم و توی وبم مینویسم و آپ میکنم ... فقط ببخش که الان نمیتونم برات نقاشی بکشم... تولدت مبارک زهرا جان خوش قلب...آپ جدیدم رو بخون که در مورد تولدت خودته...مرسی دختر مهربون ...بازم سر بزن... خوشحال میشم


زهرا
ساعت22:09---8 شهريور 1395
اوه اوه پرچم خردادیا بد جوری بالاس

ماه تولد من طفلک هیشکیو نداره
پاسخ یوسف:سلام زهرا خانوم عزیز و مهربون...آره پرچم خردادیآآآآآ مثلا بالاست... خدارو شکر که من خردادی نیستم ... من مهر ماه ای هستم... ماه تولد تو مگه کی عه؟؟؟؟ بگو تا برات جشن تولد بگیرم همینجا تا بدونی که چقدر تولدت برا داداش یوسف ات ارزشمنده


EHSAN
ساعت11:38---27 خرداد 1395
اگه معنی حکمت رو بدونی که دیگه اسمش حکمت نیست. درست نیست ندا خانم ؟/؟/////

پاسخ یوسف: خب آجی ندا با شمان آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ


EHSAN
ساعت11:34---27 خرداد 1395
سلام خوبی برادر . جون من تو اینترنت چنتا آجی داری؟



یه چیزی رو هم بهت بگم ها نمی دونم چند سالته ولی می دونم که تو حرفه نقاشی عالی هستی. تو رشته هنر مطمئنم موفقی.



یا حق=D D
پاسخ یوسف:سلام سلام والا آجی که همشون آجی های من هستن....همه اون دخترای خوش قلبی که توی وبم هستن همشون آجی های منن... نظر لطفته عزیز...راسی احسان جان ،این چندتا آدرس عکس رو هر کاری کردم نتونستم بازشون کنم اصلا کپی که میزنم روی مرورگر باز نمیکنه....اگه میشه دوباره اینارو بفرست...با آدرس دقیقشون ...مرسی
پاسخ یوسف: ای بابا سوتی دادم که.....اینا آدرس شکلک ها بودن...عذر میخام...آخه تا تاییدشون نکردم نشون نمیداد قبلا اینجوری نبود


maryam
ساعت12:23---17 خرداد 1395
منتظرما؟؟
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آجی مریم گلم ...خوبی عزیز؟...باشه الان میام آجی....مرسی از کامنتای خوبت


maryam
ساعت12:22---17 خرداد 1395
سلام نیستت دیگه بامنم سرنمیزنی چی شدی از دستم ناراحتی
پاسخ یوسف:سلام سلام آجی مریم عزیزم خوبی آجی گلم...خدا نکنه چرا ازت ناراحت بشم...تو آبجی عزیز و مهربون منی...هرشب سر میزنم وبتون...حتی دیشبم سر زدم ولی انقدر زیاد آپ جدید زده بودید که نتونستم کامنت بزارم ..البته بخدا وخت زیادی نداشتم بخاطر اون....الان میام کامنت براتون مینویسم مرسی که اومدی خوشحالم کردی آجی مریم گلم ...بازم بیایییییییییییییااااااااااااااااااااا


ملیکا
ساعت17:14---9 خرداد 1395
سلام عاقا یوسف

ممنونم بابت نقاشی ها

خیلی قشنگ بودن

شرمنده دیر خدمت رسیدم


پاسخ یوسف: سلام سلام سلام عزیزترین آجیم ...آجی ملیکا....خوبی آجی....دشمنت شرمنده دختر....این چه حرفیه.... من شرمنده ام که دیر به دیر میام وبلاگت....خیلی خوشحالم کردی آجی مهربونم....به آجی ملینا هم سلام برسون...مرسی خوشحالم کردی آجی ملیکا....نقاشی دختره برا تو و ملینا بودااااااااااااا آجی ملیکا


neda
ساعت12:53---9 خرداد 1395
حوصله ندارممممممممممم

neda
ساعت12:53---9 خرداد 1395
راسی گفته بودی خوشحالی که من شما رو به چشم داداش میبینم خوو مگه به چه شکلایی میشه دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



neda
ساعت12:52---9 خرداد 1395
میدونم خسته و کوفته از سر کار برمیگردی میای نت و کامنتای بی خود منو میبینی با خودت میگی این دختره مرض داره وکلی فحش میدی و میگی کامنت های بیخودبیخودن خووووووو هر جور دوس داشتی فک کنـــــــــــــــــــــ به من ربطی نداره و همینی که هستم میمونم در ضمن فحش پشت سرم یعنی رفتن به جهنم

neda
ساعت10:10---9 خرداد 1395
میدونم تازه از کار برمیگردی میای نت و با دیدن این همه کامنت فحشم میدی و میگی این دختر مرض داره هر جور راحتی بفکر ولی من همینم که هستم عوضم نمیشممممممم


neda
ساعت10:07---9 خرداد 1395
زندگی ام بسته به تار مویت
آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز …


neda
ساعت10:07---9 خرداد 1395
.
میگن قسمت نیست ، حکمته …!
من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم !
اما تو معنی طاقت رو می دونی !
مگه نه … ؟!


neda
ساعت10:06---9 خرداد 1395
نانوشته هایم بسیارند
مثل بی قراری هایـم…
من سکــوتم را فریـاد می کِشــم
آخر این آشوب درونم مــرا می کُشد…


neda
ساعت10:06---9 خرداد 1395
چقدر کم توقع شده ام ، نه آغوشت را می خواهم نه یک بوسه نه دیگر بودنت را ؛
همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست ،
مرا به آرامش می رساند حتی اصطحکاک سایه هایمان کافیست !


neda
ساعت10:05---9 خرداد 1395
در جمـع من و ایـن بغـضِ بیـــــقرار ..
جـــایِ تــــو خـــــالی …!


neda
ساعت10:05---9 خرداد 1395
قــرارمـان..
فقـط ..
یـک "مــانیــتورِ” کـوچـک بـــود !
امّــا ..
اکنــون ..
قلبـــم را ببـین..
که بــا هــر”آف” شدنــت ..
چــگونـه ..
بـیقــرارِ "آمــدنــت” مـی شـــود !


neda
ساعت10:04---9 خرداد 1395
نشستم من دمی در خواب باتو
کـنــار چشـــــمـهء مـهتــاب باتو
مـگـر تـاب و تـوانـــم بـرده بـودی
که بــودم لحظـه ای بیـتــاب بی تو
.


neda
ساعت10:04---9 خرداد 1395
بیا قدم بزنیم . . .
من با ” تـــــــــو ”
تو با هر که دلت خواست !
فقط بیــــــــــا قدم بزنیم . . .
اصلا بیا و بگذار . . .
سایه ات باشـــــــــــم . . .
سایه که آزار ندارد !
دارد ؟


neda
ساعت10:03---9 خرداد 1395
گفته بودی پاییز که تمام شود
به سراغ رویاهایم می آیی
تا دلت را پیشکش عاشقانه هایم کنی
من جوجه هایم را شمرده ام
ببین…. !
تو نیامدی…


neda
ساعت10:03---9 خرداد 1395
.
حــال ِ مــن خــوب است
امــا
عــالی می شــوم
وقــتی کــه
تــــو…
با نگــرانی در آغوشــم می گــیری و می گویــی :
” نــه عــزیزم ، تو خــوب نیســتی …


neda
ساعت10:02---9 خرداد 1395
دِلـــم چـِـه کــودکــانــه بَهــانــه ی تــو را میگیـــرد،
امـــا تــو بـــزرگـــانــه بِــه دِل نگیـــر…
فقـــط بگــــو : کــــودکـــ استـــ، نـِـمی فهمــد…


neda
ساعت10:02---9 خرداد 1395
هیچ چیز دلنشین تر از این نیست که مدام نامت را صدا بزنم
با یک علامت سوال … "؟”
و تو با حوصله جواب بدهی جـــــــــــون ِدلــــم !؟


neda
ساعت10:02---9 خرداد 1395
متنفرمـ
از تمام قهوهـ های تلخـــــــــــــــــــــــــــ ـی
کِهـ
تورا قسمتـِ…
فالــــــــــــــــــــم نمی کند


neda
ساعت10:01---9 خرداد 1395
.
حوا که بغض کند…
حتی خدا هم اگر سیب بیاورد چیزی بجز آغوش آدم آرامش نمیکند!
.


neda
ساعت10:00---9 خرداد 1395
همه ی کارهایت را بخشیدم
جز آن تردید آخر هنگام رفتنت
که هنوز مرا
به برگشتنت امیدوار نگه داشته . .


neda
ساعت10:00---9 خرداد 1395
مهم نیست عمر "کوتاه” باشد یا "بلند” …
مهم ، نفس هایی ست که با تو "کوتاه” و بی تو "بلند” کشیده می شود …


neda
ساعت9:59---9 خرداد 1395
چقدر صدای تیک تاک ساعت دلخراش است
وقتی تو "یک ثانیه” هم در کنارم نیستی
.


neda
ساعت9:59---9 خرداد 1395
می گویند هر سن و سالی که داشته باشی
اگر کسی نباشد ،
که با یادش ،
چشمانت ،
از شادی یا غم پر اشک شود ،
هرگز زندگی نکرده ای
و من این روزها
زندگی می کنم .


neda
ساعت9:58---9 خرداد 1395
بیهـــــودِه نَـقّـــاش بــــــودِه ام . . .
ایــــــטּ هَمِـــــﮧ ســـــال . . !
بِـــــﮧ چَ ــــــــشم هــایَت ڪِـــــﮧ مے رِسَـــــم ،
قَلَـــــــم مــــوهـــا خ ـــــیس مے شَــــوَنــد . . .
بِـــــﮧ لَــب هــایَت ڪِــــﮧ مے رِسَـــــم ،
دَستَــــــم مے لَــــــرزَد . . .
رَنـــگــ هــــا مے گــُــــریـــزَنــــد ،
وَ قــاب هـــاےِ خ ــــــالے ، ، ،
تَنـــ ــهـا . . .
نَبــــودَטּِ تـــــو را . . .
بِـــــﮧ دیـــــوارِ زِنـــدِگـــــے ام ،
مے ڪـــــوبَنــــــد .


neda
ساعت9:58---9 خرداد 1395
در صدا کردن نام تو
یک "کجایی” پنهان است
یک "کاش می بودی”
یک "کاش باشی” !


neda
ساعت9:57---9 خرداد 1395
✘ سـَـلآمـَـتـیــِـہ چـَـלּ تــآ شــونــِــہ




ڪـِــہ تــآبــوتــــِـ مـَـלּ روشــونــِــہ ✘


سـَـلآمـَـتـیــِـہ روزے ڪـِـہ

פֿــُلآصـــِـہ مـے شـَــܢܢ تــو پـَـنـج ڪَلـَمــِـہ :
✗ پــُـــشــتـــــــِـ ✗
✗ سـَــــــرِ ✗ش
✗ مـُــــــــرכِہ ✗
✗ פــــَــرفـــــــــ ✗
✗ نـــَـــزَنـــیـــــــלּ ✗


neda
ساعت9:57---9 خرداد 1395
هـر وَخــ یکــی بهت گفـت:
هَـر جـور رآحٺــــی
بـا پشـٺ دسـٺ بــزَن ٺــو دهَنـِشـ تــآ ببینـــہ کـــہ
ٺـو چـــہ جــوری رآحٺــــی
آرهـ ....


neda
ساعت9:57---9 خرداد 1395
دور باشی و تپنده بهتر است از این که نزدیک باشی و زننده
این مفهوم را که در رگهایت جاری کنی دیگر تنها نخواهی بود !


neda
ساعت9:56---9 خرداد 1395
از قوی بودن خسته ام
دلم یک شانه می خواهد
تکیه دهم به آن و بی خیال همه دنیا
دلتنگی هایم را ببارم


neda
ساعت9:56---9 خرداد 1395
قبول ! زیبا رویان وفا ندارند !
.
.
.
.
.
اما تو دیگه چه مرگت بود ؟!


neda
ساعت9:56---9 خرداد 1395
ًکسی که مرا به خاطر خوبی هایم میخواهد
نمی خواهم...
کسی را میخواهم که با دانستن بدی هایم بازهم مرا بخواهد...!!!


neda
ساعت9:54---9 خرداد 1395
ً# بگو
تو این شبا دلت کجاست
اگه که راهمون جداست
مقصرش کی بین ماست

بگو
که دلخوشی تو باورت
منم ، اسیر آخرت
تو جنگه نا برابرت
همینکه فهمید پر از خواهشم
دودمانم رفت بی اون زجر میکشم
قلبمو کشت تا زیر آوارش کشوند
یه حسی پشت چشام بود اما اون نخوند

ایستادی تا
به مردنم راضی بشم
از هم تو پاشیدی منو
تا هر چی میسازی بشم
خسته از این بازی بشم


neda
ساعت9:54---9 خرداد 1395
ًپسره زنگ میزنه به دوس دخترش میگه یا فردا ۵میلیون برام میاری یا همه ی عکسای دیشبمونو پخش میکنم
دختره هم جواب داد

@qharoqhatie








باووو اونا رو که همون دیشب گذاشتم اینستاگرام هزارتاهم لایک خورده!

میگن پسره وقتی از خونه میاد بیرون حجابشو رعایت میکنه کسی نشناستش


neda
ساعت9:53---9 خرداد 1395
کاش #دنیا جورِ بهتری بد بود...

#معین-دهاز


neda
ساعت9:53---9 خرداد 1395
# دوباره باز خیال تو خیابونای خیس شهر
فاصلمون خیلی شده این دفعه بیشتر از یه شهر
دوباره دیوونه شدم تو این هوای بارونی ......
یه دنیا بغض تو گلوم نمیشکنه به اسونی
پاییزی دلگیری نبود اگه میموندی تا هش
کج نمیکردی راهتو میومدی تا اخرش
قدم زدن تو این هوا یه حال عاشقونه بود
گرفتن دستای من واست یه روز بهونه بود ........ هعی....... خدا .... : (


neda
ساعت9:53---9 خرداد 1395
زندگی کوتاه تر از آن است که به خصومت بگذرد
و قلبها گرامی تر از آن هستند که بشکنند
لبخند بزنید و زیبا زندگی کنید
فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر نباشیم…


neda
ساعت9:52---9 خرداد 1395
زندگی کوتاه تر از آن است که به خصومت بگذرد
و قلبها گرامی تر از آن هستند که بشکنند
لبخند بزنید و زیبا زندگی کنید
فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر نباشیم…


neda
ساعت9:52---9 خرداد 1395
همیشه مثل بارون باش…
اما هیچ وقت چشم کسی را بارانی نکن
شاید برایش تنها ترینی


neda
ساعت9:52---9 خرداد 1395
عبرت...
چه واژه زیبا....
اما غریبی است...
شنیدم آنانکه از گذشته خود عبرت نمی گیرند
چاره ای جز تکرار آن ندارند
و آنجا بود که فهمیدم
چرا زندگی ما تکراری است


neda
ساعت9:51---9 خرداد 1395
یـــه قــانــونـــے هــســـت ڪ مـیـگـــه

رفـیـقـــت رفـیـــق جـــدیـد پـــیـدا ڪرد

خـودت بـــرو تـــا حــرمـتـــت نــشـکـــســتـــه

ســـر ایــن مـتـن قــســـم مــیــخـــورم حـــکـایـت خـیـلـــیــے هاسـت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 7 خرداد 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 7778
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1